Skip to main content

Ганц ч мөчийг алдмааргүй,,,I don't wanna miss a thing ^ ^

Зүгээр л амьсгалыг чинь сонсох гэж би сэрүүн байж чадна Аль хэдийн зүүдэндээ аялан
Унтаж байхдаа инээмсэглэхийг чинь харах гэж би сэрүүн байж чадна
Энэ л хоромдоо үлдэж би чадна
Учир нь чамтай л хамт байх мөч бүр миний хувьд үнэ цэнэтэй


Нүдээ аньмааргүй
Унтмааргүй байна
Учир нь чамайгаа санаад эхлэнэ
Ганц ч хормыг алдмааргүй байна
Учир нь зүүдэндээ чамтайгаа байсан ч
Би чамайг санасаар байдаг
Тиймээс ганц ч мөчийг алдмааргүй,,,

Чинийхээ хажууд хэвтэн зүрхний чинь цохилтыг мэдрэнэ
Чи минь юу зүүдэлж байгаа бол
Харж байгаа хүн нь би болов уу
Нүдийг чинь үнсээд биднийг хамт байлгасан бурхандаа талархана
Би чамтайгаа л хамт баймаар байна
Үргэлж, хэзээд, байнга

Нүдээ аньмааргүй

Унтмааргүй байна
Учир нь чамайгаа санаад эхлэнэ
Ганц ч хормыг алдмааргүй байна
Учир нь зүүдэндээ чамтайгаа байсан ч
Би чамайг санасаар байдаг
Тиймээс ганц ч мөчийг алдмааргүй,,,

Ганц ч инээмсэглэлийг алдмааргүй
Ганц ч үнсэлтийг өнгөөрөөмөөргүй
Чамтай л хамт баймаар байна
Яг эндээ, яг ингэж
Зүгээр л чангаар тэвэрмээр
Зүрх чинь минийхтэй ойрхон байгааг мэдэрмээр
Үлдсэн амьдралынхаа туршид
Ингээд л чамтайгаа баймаар,,,

Ганц ч мөчийг алдмааргүй байна

                                                         Aerosmith,,, :P

Дуртай дууныхаа үгийг орчуулсан чинь иймэрхүү болжийн,, Яруу найраг эд нар оролддоггүй болохоор жоохон сонин л болчихлоо. Заримыг нь бас утгачилан найруулсан тул ойлгоорой,,, Lyrics-нх нь эх хувилбарыг хүсвэл харна биз дээ :D

Comments

  1. Mongol hel deer gadaad helnees hichneen ch yanzaar orchuulj boldog gesen. Ynendee bid nar mongol helniihee ochyyhen joohon hesgeer yaridag yum bilee.

    ReplyDelete
  2. миний бас дуртай дуу байна шд... гоё болжээ
    blogspot руу хэзээ нүүгээд ирчвээ хэхэ

    ReplyDelete
  3. nuuh n ch dr nuusima.ym bchku l bsnas bsh

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Намрын өдрүүд,,,

Дахиад л ирэх ёстой жамаараа намрын улирал ирж. Тэнэг улирал x(. Нарнаас, бас дэлхий тэнхлэгээ эргэдгээс болдгийму мэдэхгүй, хямардаг улирал. Нүдээ таглаад, буланд шигдээд ганцаараа уйтгарламаар болгодог мангар улирал. Юм юм бодогдуулдаг.. Уйлмаар болгодог.. Өвлийн эхэнд байдаг болохоор өвлийг авчирж байгаа буруутан ч юм шиг, дургүй хүргэсэн улирал..Яагаад намрыг буруутгаад байгаагаа өөрөө ч мэдэхгүй байна..Гэхдээ л тэнэг улирал!

Хөх мэнгэт гэр бүлийнхэндээ...

(Би уг нь иймэрхүү бодлоо нэг их дэлгээд байдаг хүн биш л дээ,гэхдээ яахав бодогдоод бна...)